Test majice in hlač

AGU SIX6 in Prime Bib II Essential

Na slovenskih cestah mrgoli dresov Jumbo-Visme vseh mogočih inačic, torej bi lahko z nekaj pretiravanja rekli, da se polovica Slovencev vozi v oblačilih AGU.

Danes najdeš logotip AGU na vseh mogočih izdelkih. Ponujajo tudi čelade, čevlje, očala, torbe, še vedno pa tudi šik dežne plašč, za tiste, ki kolesarijo v službo tudi v dežju. Upam, da kdaj dobim na preizkus tudi kaj takšnega. To sezono pa sem nekaj gravel rund odpeljal v od dresov Jumbo-Visme manj vpadljivih, a vseeno čednih Agujevih oblačilih.

Nizozemci za Nizozemce

Zgodba podjetja AGU se je začela s sodelovanjem. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja so se združili trije proizvajalci kolesarske opreme iz mesta Alkmaar in nastala je Alkmaarse Groothandels Unie. Na začetku so se ukvarjali pretežno z zvonci, lučmi, sedeži, verigami in podobnim, sredi sedemdesetih pa so po lastnih besedah prvi na svetu ponudili kolesarske torbe. Te so še vedno pomemben del njihove ponudbe, od tistih za prtljažnik do bikepackerskih.

Ko so pred petdesetimi leti na nekem natečaju nizozemskega ministrstva za transport zmagali s svojo izvedbo dežnega kombinezona, so zasloveli še z oblačili za slabo vreme, ki je pač del tamkajšnjega vsakdana. Konec sedemdesetih let so že oblačili profesionalne kolesarje in pozneje kar šestnajst let vztrajali z Rabobankom. V njihovih dresih so že davno pred Rogličem, Vingegaardom in van Aertom zmagovali Michael Boogerd, Oscar Freire in Erik Dekker.

Bankirji so se potem iz znanih razlogov iz ekipe umaknili, AGU pa tudi – do leta 2019, ko so sklenili partnerstvo z Jumbo-Vismo, torej nekdanjim Rabobankom. Edino logično je, da nizozemsko moštvo opremlja nizozemski proizvajalec oblačil.

Majica AGU SIX6

Šest in šest kot 1966, ko je nastal AGU. Klasičen videz so združili z novimi tehnologijami in tesneje prilegajočim krojem. Na voljo so majice iz volne merino ali poliestrske, kakršna je moja.

Material sestavlja v 95 odstotkih recikliran poliester in v le 5 odstotkih elastan, tako da majica ni ekstremno raztegljiva ter oprijeta, razen v rokavih. Kroj ni ekstremno ozek, res pa je tudi, da imam velikost M, čeprav bi mojemu stasu bolj ustrezal S. Vsekakor pa sta kroj in material naklonjena tudi tistim, ki nimajo idealne postave profesionalca, kar žal čedalje bolj velja tudi zame.

Razen na rokavih je material na nek način mrežast, a ne toliko, da bi razkrival preveč.

Žepi so kar prostorni in nekoliko manj globoki, torej lahko dostopni. Vseeno se največji možni telefon za las skrije tudi v stranska žepa. Srednji skriva četrti, vodotesni žepek z zadrgo, ki naj bi bil namenjen audio napravam in ima tudi odprtino, skozi katero lahko napelješ kabel slušalk. Ne vem če to še kdo uporablja, namreč namenske zvočne napravice in slušalke s kabli, a tudi tak žep ne škodi, je pa, kot si lahko predstavljaš, težko dostopen.

Hlače Prime II Essential

V liniji SIX6 ponujajo tudi hlače, a sem preizkusil cenovno precej dostopne AGU Prime Bib Essential. Po pravici povedano boš za 100 evrov težko dobil dosti boljše hlače.

Podloga Red 120 sodi v zlato sredino njihove ponudbe, bojda jo uporabljajo tudi kolesarji Jumbo-Visme. Pena je sestavljena iz dveh plasti, skupaj je debela 14 milimetrov in naj bi bila primerna za visoko intenzivne vožnje, dolge do okoli treh urah. Teh številk ne razumem najbolje, kajti delal sem dosti daljše intenzivne vožnje po makadamu in se še vedno počutil prav dobro.

Naramnice so mrežaste, dolžina hlačnic je ravno prava za moj okus. V velikosti M, ki je moja izbira pri vseh proizvajalcih, so hlačnice precej ozke. Nekaj skrbi je vzbujal tudi silikonski zaključek, a na terenu ni nobenih težav, material lepo stisne mišice, hlačnice ne lezejo nikamor in šivi ne motijo.

Na voljo so še v vojaško zeleni barvi ter z rumenimi in modrimi zaključki.

AGU ponuja cenovno dostopna oblačila, ki so v tej sezoni pretežno nevpadljivih, zemeljskih barv in tako bo baje tudi naslednje leto.

Majica AGU Six6 in hlače Prime II Essential

Podaril: Pro Shop | info@proshop.si | 041 733 700
Cena: ves čas so neke akcije

Prevoženo: vsaj 1000 km
Najdaljša vožnja: 104 km (4 ure in 42 minut)

Podobne vsebine

Komentarji

Dodaj odgovor